Publicerat Juli 4, 201312 yr Måste man göra dessa(omforma) eller finns dom att köpa? om man gör dem , hur?
Publicerat Juli 4, 201312 yr Måste man göra dessa(omforma) eller finns dom att köpa? om man gör dem , hur? Se där ja, velpetter är i farten igen.
Publicerat Juli 4, 201312 yr Författare Jag velar aldrig. Jag får ju snart hem grs bössan med två pipor, då måste det ju vara dags för en grovsingpipa! Jag tror matningen var strul med 404J sen köpte jag ju massa woddisar i 416 men dom går väl ev sälja. Så vilken är bäst 416 rem mag el 416 rigby/taylor? gillar mest taylorn. annars läste jag om en som kapade hylsorna i458 till 50,4mm och fick en trevlig patron! det måste funka i en r93a! Förslag?
Publicerat Juli 4, 201312 yr Författare ahh härligt! 500 jeffery har jag inte sett innan! Vilka 416+ går det att få i blasers 93a? vilka av dessa finns det hylsor och verktyg till?
Publicerat Juli 4, 201312 yr Jag velar aldrig. Jag får ju snart hem grs bössan med två pipor, då måste det ju vara dags för en grovsingpipa! Jag tror matningen var strul med 404J sen köpte jag ju massa woddisar i 416 men dom går väl ev sälja. Så vilken är bäst 416 rem mag el 416 rigby/taylor? gillar mest taylorn. annars läste jag om en som kapade hylsorna i458 till 50,4mm och fick en trevlig patron! det måste funka i en r93a! Förslag? Haha! vad är det nu? Är det inte tredje el. 4:de tråden som du startar i ämnet??? Ok! Kul för dig. GRS är väl syntet? Ja, jag märket att du gjorde lite affärer med honom. Det vet jag inte, men jag är nöjd med min 416 RM. Jag skjuter TSX 300 gr. med Norma 203 B o 82,3 gr laddning. Ok! Den sista biten kan jag inget om så det vill jag inte uttala mig om.