Publicerat Juli 5, 201313 yr Det här är ju sjukt.. är på cypern sen i måndags. har ju varit lungt på e-söksfronten ett tag. Han knappt landa här nere. Så började uppdrag ringas in... Två trafik och ett påskjutet.. o ikväll en förfrågan om hjälp om det skiter sig i helgen... jävligt märkligt...
Publicerat Juli 5, 201313 yr Ät, drick och var glad! Passa på nu. Det hjälper inte ett skit att du sitter på Cypern och grämer dej. Uppdragen kan du oroa dej för när du är hemma igen :-D Skickat från min LT18i
Publicerat Juli 6, 201313 yr Författare jo. de är hur som asvarmt.. bränner mig trotts solskydd 30... och ständig vistelse i skuggan. snorklar mest. bråkat med ett par bläckfiskar. sett muräna tror jag det va och en groteskt stor vattensnigel stor som en sko, storlek 43... o en tumstor snigel som såg j-vligt giftig ut... sjöborrar o sjöstjärna. o fisk givetvis. sen några märkliga maskar... lite gråsuggeaktiga men 5-15cm långa och vitt ludd längs sidorna. luddet åkte ut längre när man petade på demm. någon försvarsgrej antar jag. bläckfiskarna har bohålor där de är varenda dag. de är nog rätt trötta på mig... lyckades filma o fota en del under vattnet men kameran har nu gett upp... va nog inte så vattentät som reklamen påstod....