Publicerat Augusti 16, 200619 yr Av alla medlemar så kan inte inte bara vara jag och Testeboån som bor i gävle? Vart håller alla andra hur??
Publicerat Augusti 16, 200619 yr Av alla medlemar så kan inte inte bara vara jag och Testeboån som bor i gävle?Vart håller alla andra hur?? Metropolen Tierp!!! :D
Publicerat Oktober 5, 200619 yr Gävle, det ligger inom söket för min Wachtel att hitta rådjur nuförtiden :
Publicerat November 24, 200619 yr Här är Balder! Bor i Gävle och är från Tierp. Jagar alldeles för lite, enligt mig o alldeles för mycket enligt frugan. ;D Hund står överst på önskelistan, men det är F. som gör motstånd där oxå. Mvh/ Håkan
Publicerat Juni 13, 200916 yr har hafftr släkt i Gävle förr men hon flytta till metropolen Tierp om de räknas
Publicerat Juni 15, 200916 yr Häreligt med folk i gävletrakten,, ngr fler? Sandviken här vet att det finns en Årsundabo här på forumet
Publicerat Juni 22, 200916 yr Bor sedan 08 i Sätra, Gävle. Och fastnade nu i denna förträffliga stad även efter att man pluggat klart
Publicerat Juni 9, 201114 yr Bor sedan i Augusti 08 i Sätra, Gävle... (jo.. mitt i ghettot, men billigt när man studerar)... Har nyss flyttat från Berget i Skutskär (har studerat färdig för denna gång)