Publicerat Juli 11, 201313 yr Är det någon som provat eller ännu bättre köpt och hunnit testa antjah byxorna. Skulle vilja veta lite om dom innan man beställer ett par..
Publicerat Juli 30, 201313 yr Hej, Jag provade Antja-byxan och tyckte att passformen var ok. Dock så är benfickorna totalt meningslösa. Du kan knappt ha något i dem, inte ens en tunn telefon. Däremot så föll jag för Traverse byxan. Otroligt skön, luftig och benfickorna är lite, men betoning på LITE, bättre. Där kan jag använda dem för telefonen. Har nu haft dem i ur och skur i några månader så det jag kan säga om dem är att förutom att de inte håller vätan ute som t ex Gore-Tex-byxor eller vaxade byxor så är de helt fantastiska. Jag kommer köpa minst ett par till, för att ha som slit-och-släng byxa när jag tränar hundarna, går i skogen etc. Mitt råd är att prova dem innan du beställer. Åk till XXL som då åtminstone hade båda byxorna för jag var som du inne på Antja men efter att ha provat så valde jag som sagt Traverse. // P