Publicerat Augusti 18, 200619 yr Har hängt på forumet ett tag och skrivit några inlägg, men har visst missat att presentera mig. Slarvigt :-[ Jag är 41 år och inledde nyss min 20:e jaktsäsong. Bor några mil öster om Göteborg och jagar mestadels klövvilt på några olika marker i Västergötland. Har några mindre "pürschmarker" runt Alingsås/Borås och jagar älg och kronhjort med ett jagtlag söder om Trollhättan. Tillbringar så mycket tid jag kan ute i naturen även under icke jaktsäsong. Arbetar i egna skogen (har blivit mycket nu efter Gudrun), fiskar (helst fluga) eller plockar svamp med familjen (fru och två döttrar). Saknar tyvärr hund, men hoppas få tid att skaffa en så småningom. Önskad ras växlar med årstiderna men allt från älghund till borderterrier via labbe och spaniel har varit på tapeten... Så om någon i närheten har några söta valpar kan jag vara ganska lättövertalad
Publicerat Augusti 18, 200619 yr Välkomen balo!!!! Trollhätan .. då är vi ju så gott som grannar.....