Publicerat Juli 22, 201313 yr Någon som köpt denna pejl och provat? eller finns det nångon bra test på den?
Publicerat Juli 22, 201313 yr Här i Sverige presenterades den ju i samband med Elmia så det lär nog inte va någon som hunnit använda den så mycket att de kan uttala sig om den.
Publicerat Juli 22, 201313 yr Jag har försökt få tag på en men de verkar inte komma ut i samma mängd som efterfrågan just nu. Men någon som har fått tag på en borde ju skrivit några åsikter men det verkar dåligt med det på hela "internet".
Publicerat Juli 22, 201313 yr Jag har också kollat lite på det halsbandet men jag vet inte om man vågar köpa det så här i början, man vill ju gärna höra lite mer om det först
Publicerat Juli 22, 201313 yr Författare samma här de verkar ju vara en bra pejl men hade varit bra om man hade hört någon som provat den först. ett + är att de ska gå dela så flera kan följa utan att köpa flera licenser för tracker måste man ha licens för varje telefon om ja förstått det rätt?