Publicerat Juli 22, 201313 yr Någon som tycker om eller tycker något om Recknagels fästen? Jag har en picatinny-skena på bössan och funderar därför på den taktiska modellen. Någon ?
Publicerat Juli 22, 201313 yr Har deras 34 mm ringar, väldigt väl utformade och har varit absolut skottfasta under 7 år. Christian
Publicerat Juli 22, 201313 yr Författare Ja, då filck jag förtoende för dem direkt. Tack för det. Var fick Du tag på dem? Har hört att Torbo eventuellt tar hem dem. Har inte sett dem i Serige. Ser lite billigare ut än Spuhr (som dock ser lite häftigare ut)
Publicerat Juli 22, 201313 yr Köpte dem av en forumist på RS, de var då erhållna från Roedale, något jag egentligen ser som en synd, skulle tro att Frankonia har dem. Christian
Publicerat Juli 23, 201313 yr Författare Nu måste jag fråga igen. Varför är de syndigt att handla från Reodale? Frankonia hade dem inte med dock var och varannan butik i hela tyskland om man knappar in Era-tac på google. Vikin-tactics i tysklan tex.
Publicerat Juli 23, 201313 yr Pete Lincoln som äger Roedale- googla det namnet så berättar träffarna allt. Min inställning är att jag skulle inte ens pissa på karln om han stod i ljusan låga, ja om jag då inte kort innan druckit strårom eller något annat väldigt brännbart. Bra att du hittade en massa träffar på ringarna, de är mycket trevliga. /CHristian
Publicerat Juli 23, 201313 yr Pete Lincoln som äger Roedale- googla det namnet så berättar träffarna allt. Min inställning är att jag skulle inte ens pissa på karln om han stod i ljusan låga, ja om jag då inte kort innan druckit strårom eller något annat väldigt brännbart. /CHristian Väldigt målande :tounge: Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2
Publicerat Juli 31, 201313 yr Hur ser pangen ut, Recknagel ser bra mycket mer civila ut och är inte mycket mindre stadiga än Spuhrs prylar, så det är en smak och design fråga. Har man för avsikt att ha NV utrustning eller annat på sikte/vapnet så är svaret enkelt, Håkans prylar. /Christian
Publicerat Juli 31, 201313 yr Författare Det blir en winchesterlåda med en pelarbäddad Boydstock och ganska tjock Hartpipa. Funderar mycket, mycket på en March T. 2,5-25x42. Om det skall vara 7mm-08 eller 284 win har jag inte bestämt än. Smeden kan fixa båda. Så kommer den nog att se ut...