Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Recknagel

Featured Replies

Publicerat

Någon som tycker om eller tycker något om Recknagels fästen? Jag har en picatinny-skena på bössan och funderar därför på den taktiska modellen. Någon ?

Publicerat

Har deras 34 mm ringar, väldigt väl utformade och har varit absolut skottfasta under 7 år. Christian

Publicerat
  • Författare

Ja, då filck jag förtoende för dem direkt. Tack för det. Var fick Du tag på dem? Har hört att Torbo eventuellt tar hem dem. Har inte sett dem i Serige. Ser lite billigare ut än Spuhr (som dock ser lite häftigare ut)

Publicerat

Köpte dem av en forumist på RS, de var då erhållna från Roedale, något jag egentligen ser som en synd, skulle tro att Frankonia har dem. Christian

Publicerat
  • Författare

Nu måste jag fråga igen. Varför är de syndigt att handla från Reodale? Frankonia hade dem inte med dock var och varannan butik i hela tyskland om man knappar in Era-tac på google. Vikin-tactics i tysklan tex. 

Publicerat

Pete Lincoln som äger Roedale- googla det namnet så berättar träffarna allt. Min inställning är att jag skulle inte ens pissa på karln om han stod i ljusan låga, ja om jag då inte kort innan druckit strårom eller något annat väldigt brännbart.

Bra att du hittade en massa träffar på ringarna, de är mycket trevliga. /CHristian

Publicerat

Pete Lincoln som äger Roedale- googla det namnet så berättar träffarna allt. Min inställning är att jag skulle inte ens pissa på karln om han stod i ljusan låga, ja om jag då inte kort innan druckit strårom eller något annat väldigt brännbart.

/CHristian

:biggrin:

Väldigt målande :tounge:

Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2

• 2 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Recknagel eller Spuhr om man pratar ringar?

Publicerat

Hur ser pangen ut, Recknagel ser bra mycket mer civila ut och är inte mycket mindre stadiga än Spuhrs prylar, så det är en smak och design fråga. Har man för avsikt att ha NV utrustning eller annat på sikte/vapnet så är svaret enkelt, Håkans prylar. /Christian

Publicerat
  • Författare

Det blir en winchesterlåda med en pelarbäddad Boydstock och ganska tjock Hartpipa. Funderar mycket, mycket på en March T. 2,5-25x42. Om det skall vara 7mm-08 eller 284 win har jag inte bestämt än. Smeden kan fixa båda. Så kommer den nog att se ut...