Publicerat Juli 29, 201312 yr http://www.jaktcenter.se/ Man får väl gå dit o kika och se om leverantörerna har något intressant att visa upp.
Publicerat Augusti 1, 201312 yr Författare Nu har man varit o kikat på jaktmässan i Kalix o det fanns väl lite intressant, om inte annat så träffade man på Nathalie Larsson, OS-skytten i lerduva och fick växla några ord med henne.
Publicerat Augusti 1, 201312 yr Jag var i Sunderbyn i går och träffade henne där. En trevlig tjej som hade en hel del att lära ut. Man tackar Sunderbyns jakt och sportskytteklubb samt Nathalie Larsson och Gyttorp för en riktigt trevlig kväll.
Publicerat Augusti 1, 201312 yr Författare Jag var i Sunderbyn i går och träffade henne där. En trevlig tjej som hade en hel del att lära ut. Man tackar Sunderbyns jakt och sportskytteklubb samt Nathalie Larsson och Gyttorp för en riktigt trevlig kväll. Ok! Ja, hon var riktigt trevlig o mänsklig. Snygg är hon också. Ja, det kan jag tänka mig att hon har ett och ett annat att lära ut.
Publicerat Augusti 1, 201312 yr Ok! Ja, hon var riktigt trevlig o mänsklig. Snygg är hon också. Ja, det kan jag tänka mig att hon har ett och ett annat att lära ut. +1 +1 +1
Publicerat Augusti 15, 201312 yr Undra km det inte var dig jag pratade om kängor med i kalix? :-) Skickat från min ME371MG via Tapatalk 2
Publicerat Augusti 16, 201312 yr Författare Undra km det inte var dig jag pratade om kängor med i kalix? :-) Skickat från min ME371MG via Tapatalk 2 Om du har fotografiskt minne så ser jag ut så här. Stämmer det???
Publicerat Augusti 17, 201312 yr Nja, dock såg jag dig där! :-) Skickat från min ME371MG via Tapatalk 2
Publicerat Augusti 18, 201312 yr Författare Nja, dock såg jag dig där! :-) Skickat från min ME371MG via Tapatalk 2 Ok! Det stämmer att jag var där.