Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vildsvinsjakt

Featured Replies

Publicerat
56 minutes ago killer_mouse sa:

nja vetefan med biltemagalv och ätbart vilt så tror ja att han vackert får pynta för syrafast/rostfritt dansk eller inte

Ska inte gängstängerna vara på utsidan av tunnan? Så gör vi

• Svar 78
  • Visningar 10,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• JacobSandström
    JacobSandström

Sedan vildsvinen bredde ut sig så finns det tydligen helt plötsligt ETT vilt i våra skogar som inte verkar förtjäna den jaktetik och syn på lidande som vi är vana vid.   Vi får jaga dem året runt oc

• Guidade min amerikanska kompis till sitt första svin idag. Kom ut kl20. 20.10 small det. Tog inte ett kliv. 65kg.  308,Mega 185gr. 

• Sammanträffande? Jag tror inte. Hade för tio minuter sen en åkare på kontoret som har 11 ha betesvall. Han berättade att han sagt till jaktlaget som håller till runtom att han skjuter alla grisar ha

Posted Images

Publicerat
58 minutes ago killer_mouse sa:

nja vetefan med biltemagalv och ätbart vilt så tror ja att han vackert får pynta för syrafast/rostfritt dansk eller inte

Och galv är galv: man får nog lika mycket "frossa" av att svetsa på skiten- oavsett tillverkare.

Men med tanke på vildgrisarnas övriga matvanor bör detta nog ses som ett "icke problem"

Publicerat
55 minutes ago Dansken sa:

Ska inte gängstängerna vara på utsidan av tunnan? Så gör vi

drar rakt igenom tunnan låser med mutter på ena insidan sen bägge yttre

51 minutes ago Dansken sa:

Och galv är galv: man får nog lika mycket "frossa" av att svetsa på skiten- oavsett tillverkare.

Men med tanke på vildgrisarnas övriga matvanor bör detta nog ses som ett "icke problem"

nja vetefan om temas galv är galv ens, haft otur med deras galvade franska å brickor där lossade det tjok av "galv" körde inte ens maskin på dom

Publicerat

Tack för hjälpen. Nu har jag beställt ett set från Biltema. Det ska bli spännande att se om jag kan få det att fungera. Jag antar att man måste använda någon form av tätningsmassa eller liknande för att få det tätt runt gängstången?

vh Lars