Publicerat 2 timmar sedan %d hr 56 minutes ago killer_mouse sa:nja vetefan med biltemagalv och ätbart vilt så tror ja att han vackert får pynta för syrafast/rostfritt dansk eller inteSka inte gängstängerna vara på utsidan av tunnan? Så gör vi
Publicerat 2 timmar sedan %d hr 58 minutes ago killer_mouse sa:nja vetefan med biltemagalv och ätbart vilt så tror ja att han vackert får pynta för syrafast/rostfritt dansk eller inteOch galv är galv: man får nog lika mycket "frossa" av att svetsa på skiten- oavsett tillverkare.Men med tanke på vildgrisarnas övriga matvanor bör detta nog ses som ett "icke problem"
Publicerat 1 timme sedan %d hr 55 minutes ago Dansken sa:Ska inte gängstängerna vara på utsidan av tunnan? Så gör vidrar rakt igenom tunnan låser med mutter på ena insidan sen bägge yttre 51 minutes ago Dansken sa:Och galv är galv: man får nog lika mycket "frossa" av att svetsa på skiten- oavsett tillverkare.Men med tanke på vildgrisarnas övriga matvanor bör detta nog ses som ett "icke problem"nja vetefan om temas galv är galv ens, haft otur med deras galvade franska å brickor där lossade det tjok av "galv" körde inte ens maskin på dom
Publicerat 45 minuter sedan %d min Tack för hjälpen. Nu har jag beställt ett set från Biltema. Det ska bli spännande att se om jag kan få det att fungera. Jag antar att man måste använda någon form av tätningsmassa eller liknande för att få det tätt runt gängstången?vh Lars