Publicerat Augusti 20, 200619 yr Ja årets klubbmästerskap i skeet avgjordes i helgen. Tyvärr kom jag inte bättre än femma, men i den här skaran skyttar är jag rätt nöjd ändå. Lite bilder:
Publicerat Augusti 20, 200619 yr Författare Varje runda hade två domare. En som följde skyttarna och en som förde protollet och höll sig på andra kanten av banan. Alla turades om att vara domare.
Publicerat Augusti 20, 200619 yr Författare Vinnaren, Daniel med en lyckad träff i duvan, snabb som han är håller han redan på att ta ner bössan...
Publicerat Augusti 20, 200619 yr Författare Resultatet efter 4 serier. Jag fick ihop 88 av 100. Tyvärr hade jag en 19 runda som tog knäcken på mig. Värmen på banan var nästan outhärdlig denna dag. Nåja, det är ju lika för alla.
Publicerat Augusti 20, 200619 yr Författare Ära och berömmelse, samt dessa plaketter tävlade vi om. Nu är det ett år till nästa gång. Hoppas det blir lika skoj då.