Publicerat Augusti 3, 201312 yr Hej Hur laddar man enklast kontantkorten i hundhalsbanden. Tycker alltid det är lika krångligt.
Publicerat Augusti 3, 201312 yr Jag har Telia och tycker det är enklast att logga in på Telia/minasidor och fylla på kontantkortet.
Publicerat Augusti 3, 201312 yr Författare Jag har också Telia och brukar logga in på Telia/minasidor. Men där finns ju ett antal olika sätt att fylla på. Tycker inte jag hittat något enkelt sätt!
Publicerat Augusti 3, 201312 yr Bara skriva in numret som ska laddas och hur mycket, sen kommer det på hemtele räkningen.
Publicerat Augusti 3, 201312 yr Nu vet ja inte vad du har för bank och telefon, men ja ha swedbanks app å det tar ca 30sek att ladda kontantkort för mig
Publicerat Augusti 3, 201312 yr Författare Nu vet ja inte vad du har för bank och telefon, men ja ha swedbanks app å det tar ca 30sek att ladda kontantkort för mig Hade deras app på telefonen men man var tvungen att registrera sig! Men det har jag fixat nu.
Publicerat Augusti 3, 201312 yr Författare ★125★sifferkod#lur laddar jag i en mobil. S. Jämten har svårt med siffror