Publicerat Augusti 3, 201312 yr Att försöka att få igång lite mer tävlingsverksamhet? Är ju förbaskat roligt att åka runt o skjuta lite tävlingar, grilla korv o tjata lite skit.
Publicerat Augusti 21, 201411 yr Jo hade nog varit roligt men kanske lite långt att åka till Jönköping för att dra iväg några smällar Skickat från min GT-I9105P via Tapatalk
Publicerat Augusti 22, 201411 yr ? Det finns flera trådar om träffar o aktivt tävlande, anslut dig till dem, eller uppstod besvikelse pga heliocentrisk världsbild efter den ringa responsen i din tråd? Christian
Publicerat Augusti 22, 201411 yr ? Det finns flera trådar om träffar o aktivt tävlande, anslut dig till dem, eller uppstod besvikelse pga heliocentrisk världsbild efter den ringa responsen i din tråd? Christian Christian, har du börjat med båge också? Finns inga andra tävlingstrådar i jaktskytte med båge på det här forat.... Men det bedrivs tävlingar runt om i landet både i fältskytte, 3d och jaktskytte. Här är årets tävlingskalender för tävlingar sanktionerade av bågskytteförbundet: http://iof1.idrottonline.se/SvenskaBagskytteforbundet/Tavling/Tavlingskalender2014/ Även om det är många tävlingar för "bara" tavelskytte. Sen vet jag inte om bågjägarförbundet har några tävlingar under sin flagg.
Publicerat Augusti 24, 201411 yr Författare ? Det finns flera trådar om träffar o aktivt tävlande, anslut dig till dem, eller uppstod besvikelse pga heliocentrisk världsbild efter den ringa responsen i din tråd? Christian Synd att rubba din världsbild som dryg messerschmitter! Var har du den tråden?
Publicerat Augusti 24, 201411 yr Oj vaknat på fel sida??!! Är ju inte jättetydligt att det handlar om bågskytte om man bara öppnar tråden och läser lite snabbt!!
Publicerat Augusti 24, 201411 yr När jag öppnar tråden i mobilen så står det bara "tävlingar och träffar" inget om bågskytte. Kanske är det så Christian gjort också?
Publicerat Mars 9, 201511 yr Jag tror man kan börja med att åka på dom tävlingarna som finns och skaffa kontakter där för att dra igång något.