Publicerat Augusti 4, 201312 yr Jag fick ett meddelande i tapatalk att jag blivit bannlyst från forumet på livstid och en anledning som jag ej hann läsa. Det ploppade upp på skärmen och försvann på nån sekund igen. Är detta något jag borde oroa mig för? Kan inte påminna mig att jag ska ha brutit mot någon uppenbar regel så jag antar att detta var ett fel, eller? Om jag nu lyckas posta detta bör jag ju inte vara bannlyst så jag hhåller tummarna nu :-) /Alexander Xperia Z made this
Publicerat Augusti 4, 201312 yr Låter märkligt! Nej kan du skriva här så är du inte bannlyst och det finns ingen sån diskussion heller, kör på! Moderator
Publicerat Augusti 4, 201312 yr Hej Alexander. Jag har ingen aning om vad det var du fick upp på TT, men bannlyst är du inte! Rock on bara. //Niclas
Publicerat Augusti 5, 201312 yr Fick likadant för inte längesen, men han se att det var någon annans användarnamn som kom fram i den rutan Skickat från min HTC One via Tapatalk 2
Publicerat Augusti 5, 201312 yr Författare Ja så kan det kanske varit här med fast jag inte hann upptäcka det i tid. Nån felkoppling i cyberrymden :-) Xperia Z made this
Publicerat Augusti 5, 201312 yr För säkerhets skull tycker jag du borde gå ner till påven i säckväv och be honom upphäva den ev bannlysningen
Publicerat Augusti 5, 201312 yr För säkerhets skull tycker jag du borde gå ner till påven i säckväv och be honom upphäva den ev bannlysningen Som moderator på jaktsnack så står vi ovanför påven i ett sånt läge dock kan du bikta dina synder och hoppas på en förlåtelse för dina gärningar.
Publicerat Augusti 5, 201312 yr Förr kunde man köpa till sig absolution, antar att det funkar fortfarande... ;-)
Publicerat Augusti 5, 201312 yr Författare Haha det kanske var från kristendomen jag blev bannlyst :-D Xperia Z made this