Publicerat Augusti 4, 201312 yr Hej på er Köpte en luftbössa att ha och plinka lite med. För familjen. Nu har den kommit hem. Och den träffar med nöd och näppe tavlan på 20 meter..... Bössan skjuter bra. Samlar skotten inom en krona. En stoeger x20 suppressor. Men kikare/montage är kaos. Jag träffar lågt vänster. Rattarna är ställda Max upp och Max höger redan från butiken. Jag kommer alltså inte närmare tian just nu. Vad kan jag göra?
Publicerat Augusti 4, 201312 yr Författare Ska man verkligen vara tvungen att chimsa något man köpt nytt. Ska jag skicka tillbaka?
Publicerat Augusti 4, 201312 yr Gå tillbaka och kräv att butiken fixar ett montage som inte ligger i kikarens ändlägen. De har ju uppenbarligen "skruvat slut på justerområde" innan du fick bössan....... Raggarö
Publicerat Augusti 4, 201312 yr Författare Ja. Det är väl det jag får ta och göra. Köpt på nätet på intropris.se så det lär väl ta ett tag........
Publicerat Augusti 5, 201312 yr Jag misstänker att det inte följde med någon bruksanvisning (ens på kinesiska) till kikarsiktet Misstänker att småskruvarna är till för att "nolla" kikarsiktet s.k. zero-stop..... Raggarö
Publicerat Augusti 5, 201312 yr Ring IntroPris och prata med dem, brukar vara trevliga i butiken ivartfall...
Publicerat Augusti 5, 201312 yr Författare Jag har pratat med dom tidigare idag. Dom skickade en retursedel inom tre timmar och bössan är nu på väg tillbaka till dom. Hoppas nästa bössa fungerar och att dom är lika snabba att få hit den som den första. Måste säga att, även om denna "bössa" inte fungerade så är jag ruskigt nöjd med intropris. Deras sida är bra. Deras kundservice är bra. Om än lite kort telefontid för tillfället. Väldigt snabb leverans. (En dag tidigare än beräknat) Enkelt att betala. Bra feedback vi beställning. Jag fick besked om vartenda steg via mail. Sökbart med kolli-ID Hoppas nu som sagt att denna reklamation flyter smärtfritt. Iså fall blir det faktiskt 9/10 från mig. Med vänlig hälsning, John
Publicerat Augusti 6, 201312 yr Hoppas det löser sig. Intropris verkar ta sitt ansvar fullt ut, nu har jag bara handlat från dem någon enstaka gång men det har fungerat felfritt. Raggarö