Publicerat Augusti 6, 201313 yr Nå som har koll på SKBs hagelgevär? Jag var till Svantes i uppsala i helgen och hittade en fin SBS i cal .20, vart jävligt sugen på den, men jag har ingen kolla på SKB. är dom prisvärda ?
Publicerat Augusti 6, 201313 yr Är det en 485? Jag har en sån som jag gav 14000 för och är supernöjd, riktigt trevlig pjäs
Publicerat Augusti 6, 201313 yr Jag tycker skb är våldsamt underskattade. Gillar det fabrikatet mycket.
Publicerat Augusti 7, 201313 yr Författare Är det en 485? Jag har en sån som jag gav 14000 för och är supernöjd, riktigt trevlig pjäs Kommer inte ihåg modell beteckningen på bössan, men den har hög spång och en bredare framstock priset är ca 16tkr. Gillade den skarpt då den låg fint
Publicerat Augusti 7, 201313 yr Författare Jag tycker skb är våldsamt underskattade. Gillar det fabrikatet mycket. Ok, då ska jag flörta med frugan och se om man får köpa sig en sådan
Publicerat Augusti 7, 201313 yr 13.900 för en SKB 505 på vapencentrum i Umeå. Vet inte om det e en bättre pang du kikat på men 2 tusen billigare......... Lär finnas en hel del på Torsbo med.
Publicerat Augusti 8, 201313 yr Jag har en skb som jag köpte för ett par år sedan,har bara positivt att säga om märket. Funkat riktigt bra trots endel tuffa tag.