Publicerat Augusti 7, 201312 yr hejsan! Söker lite tips om var jag kan kolla på ett urval av Remington 700 i 270 WSM. Vill bygga en "långhålls" bössa med Custom stock, Kikare och sådant, men ändå ha kvar originalgrejerna för jakten. Undrar lite om tips och trix från personer som gjort liknande! Bilder mottages gärna, samt lista/hemsidor ni inörskaffat grejerna! MvH Marcus!
Publicerat Augusti 7, 201312 yr Kanske ot jag köpte en beg blaser r93 stomme, köpte en grs stock och en Lothar walterpipa som smeden fick sätta ihop! Jag har bara börjat testa men redan insett att en dämpare behövs om man ska skjuta små träffbilder i bänk, den är snärtig i rekylen, lite mer än 3006!
Publicerat Augusti 7, 201312 yr Författare Kanske ot jag köpte en beg blaser r93 stomme, köpte en grs stock och en Lothar walterpipa som smeden fick sätta ihop! Jag har bara börjat testa men redan insett att en dämpare behövs om man ska skjuta små träffbilder i bänk, den är snärtig i rekylen, lite mer än 3006! Har själv en X bolt 270W, rätt snärtig den med. Men det jag söker är "tillbehören" och valmöjligheterna till "custombygge".