Publicerat Augusti 8, 201312 yr Jag har som tradition att alltid ha med torkat renkött på älgjakten. Det brukar ju dock alltid ligga på ca 600kr/kg men hittade nu på renvilt.com för 279kr/kg så lade en order till mig och ett par vänner. Någon som har något mer tips på nått man kan ha med sig? Det har sina fördelar att vara passkytt under just älgjakten
Publicerat Augusti 8, 201312 yr I fjol så lämmnade jag in Rådjurslår o älg gjärta så det finns Rökt kvar till jakten i höst
Publicerat Augusti 8, 201312 yr så sant som de är sagt... Och när man blir förvisad till passkytt så hungerstrejkar man
Publicerat Augusti 8, 201312 yr Man har med sig upp. Allt rökt vildsvin man kan hitta. Dov, och lite kron om man har. Ner har man med sig: Älg,ren och ev skogs fågel.
Publicerat Augusti 8, 201312 yr Författare Och när man blir förvisad till passkytt så hungerstrejkar man Jag göder mig inför småviltsjakten