Publicerat Augusti 8, 201312 yr Hur jag än skakar på träskallen släpper inte begäret av att köpa muskel bil från landet långt borta.Siktet inställt på Dodge Charger, Plymouth Roadrunner eller liknande men de två hägrar o Chargern står som ohotad etta på vill ha listan.Tyvärr är man ju inte ensam om denna önskan o ren skit kostar närmare 200.000 o ska de vara i vettigt bruksskick så får man lägga på en hundring till... Motivera 300.000 om än för mig själv är inte lätt... Ide någon?? Eller tips på bilar som står o söker ny ägare... //
Publicerat Augusti 8, 201312 yr Det är bara pengar mot en dröm! Sitt inte på hemmet om 40år och ångra dig!
Publicerat Augusti 8, 201312 yr Klart du ska ha en muskelbil För att du vill ha en och att det är jävligt fränt är två mycket goda skäl! Kladdat från padda med hjälp av tappadtolk.
Publicerat Augusti 8, 201312 yr Har man begär efter en Dodge eller Plymouth måste man vara desperat Visst 300 000 är dj***ligt mycket, men du får igen pengarna den dagen du säljer den.
Publicerat Augusti 8, 201312 yr Se det som en investering. Sjukt sugen på en Camaro eller en mustang själv. Skickat från min GT-P5110
Publicerat Augusti 8, 201312 yr Författare Ett stort plus är att bilarna verkar stå eller öka i värde. Ett stort minus är att det är spisarnas mycket pengar att även om bilen är billig så är det så mycket pengar att Svensson inte köper.. Kikar även på chevelle 66 o lite annat. Bra snygga bilar men inte fullt så jävla dyrt... // //
Publicerat Augusti 8, 201312 yr "I´d rather push a Dodge than drive a Chevy" Klart du ska ha en Mopar
Publicerat Augusti 9, 201312 yr Köp! En redig mopar gör alltid livet lättare att leva! Och känns det tungt, är det bara att starta motorn och lyssna en stund! Sen är man på topp igen! Skickat från min LT22i via Tapatalk 2
Publicerat Augusti 9, 201312 yr Hur jag än skakar på träskallen släpper inte begäret av att köpa muskel bil från landet långt borta. Siktet inställt på Dodge Charger, Plymouth Roadrunner eller liknande men de två hägrar o Chargern står som ohotad etta på vill ha listan. Tyvärr är man ju inte ensam om denna önskan o ren skit kostar närmare 200.000 o ska de vara i vettigt bruksskick så får man lägga på en hundring till... Motivera 300.000 om än för mig själv är inte lätt... Ide någon?? Eller tips på bilar som står o söker ny ägare... // Du kan ju alltid slå till på den här Avkommorna på bilden medföljer INTE, dom står på tillväxt några år till.
Publicerat Augusti 9, 201312 yr http://www.lazycars.info/Buick_Riviera_Boattail/Boattail_78AHchL3 fortfarande billiga. http://www.blocket.se/sodermanland/Buick_Riviera_48523243.htm?ca=4&w=3 http://www.blocket.se/hassleholm/Buick_Riviera__73_48515064.htm?ca=4&w=3
Publicerat Augusti 9, 201312 yr Ska kolla, både chefen och min kusin har Roadrunners ( kusinen har nog två) Chefens är dock en utställningsbil så jag gissar att den kostar både skjortan och brallan. Kusinens ena runner bara står så jag ska luska.
Publicerat Augusti 9, 201312 yr Detta är en populär post. Men va faan, har du pengarna så ska du väl inte vela som nån kärring?!? Köp, den enda motivering som behövs är "vill ha" - sluta fjompa dig. -- Mats
Publicerat Augusti 15, 201312 yr Författare Impala -66 2dörrars HT 8000 mil en ägare i sverige o en familj som ägt den sedan 66 i USA 396 motor... Fan vet när jag ska hinna tita på den men den står 300m från jobbet viket borde innebära att jag kan se den snart.. //
Publicerat Augusti 15, 201312 yr imorgon låter som en bra dag att smita iväg och titta på den och köpa