Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jaktfilmer??

Featured Replies

Publicerat

Jag skulle vilja veta om det finns och i så fall vart man kan få tag på lite roliga jaktfilmer då främst rävjakt och då helst med både stövare och gryt.

Jag har 11 av diana´s stigar ink grytjakt, men det var lite för mycket grävlingjakt i den.

MVH Roggman66

Publicerat

Hunters vidio´s småviltsjakt , i slutet på filmen är lite rolig grytjakt.Jag hittade filmen i en jaktbutik

• 2 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Ok tack jag ska hålla ögonen efter den och andra.  ;D

//Roggman66

Publicerat

DC++ ;):P

Publicerat

--

• 3 months later...
Publicerat

Hejsan,farsan har bytt knä så jag tänkte fixa lite jaktfilmer till honom.

Vad är dc++ för något? Länk någon? Tips på bra jaktfilmer mottages.

Mvh

Publicerat
Aha tackar,provar piraten nu,, är den andra bättre,de vill ju ha betalt  :o ;D

http://prdownloads.sourceforge.net/dcplusp...98.exe?download

Ladda ner och spara någon av dessa. Alla är samma så det spelar ingen  roll vilken du väljer.

Gratis download DC++

• 3 weeks later...
Publicerat

tänk på att när du laddar ifrån piraten måste du ha ett torrent program som du ladda ner filmerna med..

gå in på download.com och sök på "uterrent" De programet är bra.. När du laddat ner de så går du inpå piratebay.org och söker på en film, klickar på "laddaner". sen så sköter allt de andra sigsjälv nästintill.

• 1 month later...
Publicerat

Det här med att tanka ner filmer från nätet kan man ju tycka vad man vill om... Jag har filmat en del själv men inget som har med jakt att göra än så länge men har haft kontakt med Mikael Jägare som filmar Thomas Ekberg i Dianas Stigar filmerna och pratade då lite om det här med spridningen av filmer på nätet... Får man ingen lönsamhet i försäljning läggs det mindre tid/ork/lust på att skapa den här formen av filmer och då har vi ingenting att titta på istället.

Mitt lilla tips till er är att ni går in på http://www.jaktfilm.se och kikar lite... 150:- får man inte mycket för i dagens läge men nu i vintermörkret kan det vara riktigt skönt att krypa upp i soffan och mata in en jaktdvd med en god whisky...

Mina tre favoriter är:

Bockjägaren 2

Duvjakt

Svensk älgjakt, del 3

Har man inte råd att köpa sina jaktfilmer så kan man ju alltid önska sig sånna i present :) Och ja... jag har också tankat hem jaktfilmer... dom jag tycker är bra köper jag så fort jag hittar dom i handeln...

Publicerat

tror inte det finns nån bra riktig jakt film med riktiga viltet ingår utom just dianas stigar,men tycker vildsvin och jakthundar e rätt bra,men annars rätt trött på allt gammalt,kråk jakt räv jakt å björn/lo jakt vore nå nytt i film världen

• 4 weeks later...
Publicerat
Thomas Ekberg i Dianas Stigar filmerna
Finns ingen jag kan reta mig mer på än den mannen. Speciellt i duvjaktsfilmen så säger han "det viktigaste" om och om igen. Är det viktigaste inte att spana innan jakten så är det att ha apportör o s v. Att han sen kallar sig för yrkesjägare utan att vara det kan jag väl ha överseende med.
Publicerat

RW, vad anser du att Thomas har för yrke då?

Publicerat

Yrkesjägare är oftast synonymt med viltmästare och det är han inte. Vet att när Tv4 skulle promota hans program så fick de smisk av det skälet, tror de döpte om honom till "Jaktexpert".

Jag tycker det är lite viktigt att hålla isär begreppen faktiskt speciellt av respekt för dem som faktiskt dragit sig igenon praktiktid, elevtid med prov och därefter viltmästarutbildningen.

Sen finns en hel del skit att älta kring hans råd och dåd men jag tror vi skiter i det, den debatten slutar bara i elände.. been there done that.

Mvh!

Publicerat

är det någon som vet om det går att få tag i filmerna jakt på häckeberga , på sövdeborg och jakt på hjularöd

Publicerat
När vi ändå är på ämnet är det någon som vet var jag kan hitta torrents med jaktfilmer? Annars kanske vi kan byta filmer över msn? Otroligt segt men vafan man får ju lite filmer ;)

www.softmupparna.net

Där finns det en jäkla massa jaktfilmer i dvd format. Ibland är det fullt med användare, men folk blir ju "kickade" då och då. Så det är värt att prova göra en användare då och då.

PS. Kollade just nu och det finns lediga platser, passa på att göra en användare ni som vet hur man laddar ner torrents.

Publicerat
RW, vad anser du att Thomas har för yrke då?
Hippen har väl i stort svarat på frågan på varför han inte bör titulera sig som yrkesjägare. Vad han bör titulera sig vet inte jag, vad sägs om alkis, skattesmitare, mediahora, spelmissbrukare, pappa, jägare, knäppgök, jaktexpert ja vad vet jag, välj själv eller låt han själv välja men yrkesjägare bör han inte använda. Om han använder yrkesjägare kan ju även jag använda eftersom det då skulle anspegla på att man tjänar pengar på jakt och det gör även jag som är kommunjägare....
Publicerat
Vad han bör titulera sig vet inte jag, vad sägs om alkis, skattesmitare, mediahora, spelmissbrukare, pappa, jägare, knäppgök, jaktexpert ja vad vet jag, välj själv eller låt han själv välja men yrkesjägare bör han inte använda.

Det där tycker jag är riktigt lågt men det får stå för dig.

Själv har jag stor respekt för Thomas när det gäller jakt och han är bra mycket duktigare på ämnet än många andra.

Publicerat

Själv har jag stor respekt för Thomas när det gäller jakt och han är bra mycket duktigare på ämnet än många andra.

Låg o lågt, jag har väl aldrig sagt att han passar in på nåt av epiteten och tror du det så är det du som läser in det själv. Vad jag säger är att han inte bör kalla sig yrkesjägare. Visst är han duktig på jakt men jag har sett många andra som är bättre. Har t ex en film av A Coats & J Baitly (?) som handlar om duvjakt och den är milsvid bättre än Diana stigar, som jag också har. Man ser dessutom ganska tydligt varifrån herr Ekberg fått sina idéer från. Största problemet jag har med herr Ekberg är hans envisa "det viktigaste" som upprepas om och om igen i alla hans filmer och program.
Publicerat

Japp han är med all säkerhet duktig men han har en och annan groda bakom sig som jag har j-ligt svårt att smälta faktiskt och därför är jag lite småskeptisk. Men det är väl så, alla gör vi våra misstag.

Skiter i detta nu.

Mvh!