Publicerat Augusti 16, 201312 yr Frågar för att jag inte vet så inga spydiga kommentarer jag kan läsa ordet "hylstumlare" men!... Vågar man stoppa typ handladdningsverktyg? Eller är dom för tunga? Funkar det endast på mässing? Vågar man stoppa rcbs 505 mässingskålen i den åtminstone?
Publicerat Augusti 16, 201312 yr Nej! den klarar ingen extra vikt! Jo en gång men sen har den vibrerat sönder! Det gjorde min!!!!! Du kan nog köra grejor som väger som 100 hylsor men inte mer! Det finns bättre grejor om du ska köra tungt!
Publicerat Augusti 16, 201312 yr Du kan stoppa dem i tumlaren utan problem, men varför du skulle stoppa i den gulförzinkade stålskålen från vågen övergår mitt förstånd. -- Mats
Publicerat Augusti 16, 201312 yr Du kan stoppa dem i tumlaren utan problem, men varför du skulle stoppa i den gulförzinkade stålskålen från vågen övergår mitt förstånd. -- Mats Jag körde mina verktyg i RCBs tumlaren och den gick åt h-e, och RCBs tog den inte på garantin då den är till för hylsor men men!
Publicerat Augusti 16, 201312 yr Författare Du kan stoppa dem i tumlaren utan problem, men varför du skulle stoppa i den gulförzinkade stålskålen från vågen övergår mitt förstånd. -- Mats Jag tyckte den såg lite annorlunda ut... Då skiter jag i det
Publicerat Augusti 16, 201312 yr Författare Jag tänkte faktiskt på det där att den antagligen inte tål verktygen därför frågade jag Mindre delar funkar säkert. Tack för svaren!