Publicerat Augusti 17, 201313 yr Jag tränar lite med min på egen lerduvekastare, men då jag har kaliber 20 och inte skjuter skitbra så stannar jag hemma o skjuter! dock även med kikarsikte på(z6i 1-6x24)
Publicerat Augusti 17, 201313 yr Brukar bli ett par rundor per år bara men då på sportingbanan. Händer att jag skjuter på nåt jaktstigsmål nån gång.
Publicerat Augusti 17, 201313 yr Författare Just börjat skjuta med min,efter kolv byte och lite annan renovering. Har ej samma känsla som tävlings bössan,men fina träffar på trap banan iaf. Jagade kråkor denna morgon med drillingen och fick ihjäl 9 st.
Publicerat Augusti 18, 201313 yr Jag har oftast drillingen när jag väl är på banan och skjuter i Skogen är den med jämt Har dock inte skjutit någe pappälg med den än. Som jag gjorde med den gamla. Har jagat kråkor med den men tycker de känns lite öppet med halv o halv men de funka. S
Publicerat Augusti 19, 201313 yr Brukar skjuta nån serie trap och nationell skeet om året med drillingen men i år har den bara varit med på sportingbanan. Har fast monterat aimpoint och det går över förväntan att skjuta lerduvor med.