Publicerat Augusti 19, 201312 yr Tja, blir tokig.. Hur jag än försöker så kan jag inte slå in avstånden i shooter appen i meter utan ändats i yards. Jag skiter väl i yards jag bor i Småland o vill ha meter... Jag kan ändra men den visar ändå yards när jag går tillbaka... Har en iPhone om det nu har betydelse.. O ja jag har riggat mig och metat in metrisk i inställningen //
Publicerat Augusti 19, 201312 yr Har du ändrat på rätt ställe? På min har du en separat inställning för distanser. Där kan du välja mellan meter och yards. Sen finns det en annan som gäller other units. Den har metric eller Imperial. I Android visserligen...
Publicerat Augusti 19, 201312 yr Asg programmet är lite buggigt, men jag har precis ominstallerat det på min nya mobil o är man bara noggrann o envis går det bra.
Publicerat Augusti 19, 201312 yr Du HAR ändrat under Inställningar/Settings på själva telefonen? Jag gick från Android till iPhone och höll på att ta livet av mig innan jag fattade var man ändrar detta
Publicerat Augusti 19, 201312 yr Shooter balistic https://play.google.com/store/apps/details?id=net.kndy.shooterfull&hl=en /Christian
Publicerat Augusti 19, 201312 yr Problemet löst. Jag mms:ade ett par skärmbilder från telefonen till Lasse.
Publicerat Augusti 19, 201312 yr Författare Du är kungen exabit. Måste lära mig var man ändrar..... Nu kan snart bocken kliva ut långt bort, i teorin //