Publicerat Augusti 20, 201312 yr Jag tänkte montera mitt onödiga köp, Simmons 3-9x50, på min .22lr. Dom gamla fästen som är till ett 4x32 sikte är för låga..något förslag på fästen och ringar som kan passa? Bössan är en Anschuts.. Det borde väl duga med en enkel variant till en så klen kaliber? Sent from my GT-P5110 using Tapatalk 4
Publicerat Augusti 21, 201312 yr Författare Warne 11mm lär funka. Tackar, det ska jag kolla upp Skickat från min HTC One S med Tapatalk 4
Publicerat Augusti 21, 201312 yr Jag håller också en pinne på Warnes. Om handlaren försöker kränga på dig Millet-ringar tackar du artigt nej och letar reda på Warne http://warnescopemounts.com/product/246/
Publicerat Augusti 21, 201312 yr Har 2 par såna med 1" ringar. 1 med och 1 high. Hör av dig vid intresse.
Publicerat Augusti 21, 201312 yr Författare Har 2 par såna med 1" ringar. 1 med och 1 high. Hör av dig vid intresse. Jag hittade ett par Tasco-fästen, tror dom ska passa..funkar inte det så hör jag av mig och köper av dig Skickat från min HTC One S med Tapatalk 4