Publicerat Augusti 21, 201312 yr som överskriften sägerså får jag vaka grävling vid ett gryt hos en lokal bonde.... men det är mycket sly och bråte runt grytet och deras stigar ut på fältet brevid.... undrar nu om man kan gå dit och rensa upp lite runt stigar och grytet eller byter dom stigar då.....
Publicerat Augusti 21, 201312 yr Far ti Åland å hämt min hund istället, han skiter i slyt och borde va frisk snart... :-D
Publicerat Augusti 21, 201312 yr Författare Det skulle vara nått....jag kan låna hund men tänkte pröva min lilla på grävling
Publicerat Augusti 22, 201312 yr Köp en grövre kaliber och värmekamera så behöver du inte bry dig om slyet
Publicerat Augusti 22, 201312 yr Ta med lite rester från middagen och kasta ut i vind så du lockar du ut dem på det öppna
Publicerat Augusti 22, 201312 yr Författare Köp en grövre kaliber och värmekamera så behöver du inte bry dig om slyet 20mm automatkanon.....
Publicerat Augusti 22, 201312 yr Författare Det tar ju bort det roliga med jakt... Då är det bättre att gå lottlös därifrån...