Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

lösa skruvar hva 1600

Featured Replies

Publicerat

godmorgon/förmidda/kväll eller var det nu än är när ni läser detta i vintras sköt jag ett par kontroll skott med min hva 1600 i 30.06 och då tog skotten som dom skulle sedan innan den stundande bockjakten så skulle jag skjuta med han igen och då tog det över hela socknen hmmm månsson kliar sig i roten va i helvete är detta skit bakom kolven påstår min farsgubbe vi vred och vi vände men kunde inte fatta vad som på gick sedan skulle jag lossa skruvarna och lyfta ut pipa och mekanism så att jag kunde borra hål för nya remfästen ty dom nya skruvarna var för små för dom gamla hålen hipp som haber jag ska ta i för kung och kompani och lossa den främre bulten (eller vad dom nu heter är ingen expert) men den sitter ju för fan löst hur har detta gått till jag har  bara lossat dom en gång för att plastbädda stocken och då vet jag att jag drog dom ordentligt när allt var klart hur kan den blivit lös? folk säger att det är rekylen som gort den lös kan det stämma ?  som vanligt tack på förhand mvh henke

Publicerat

Vintern torkar ut stockar som står i vapenskåp, trä krymper då, med lösa skruvar som resultat. Tipset är att du håller koll på bultarna underhand. Christian

Publicerat
  • Författare

Vintern torkar ut stockar som står i vapenskåp, trä krymper då, med lösa skruvar som resultat. Tipset är att du håller koll på bultarna underhand. Christian

okej tack så mycket då vet jag det :)