Publicerat Augusti 30, 201312 yr Hej kan nån tala om för mig vilket djur denna skiten kommer från? jag var ute igår kväll och spanade på bock då jag sprang på den här skiten på en liten skogsväg,luktade illa som fan när jag petade på det med en pinne
Publicerat Augusti 30, 201312 yr Vete tusan men djuret är riktigt risig i kistan, inget på långa ben åtminstone är min gissning.
Publicerat Augusti 30, 201312 yr Varför skrev jag varg när jag menade björn... Att den är vit har nog sina förklarliga själ, käkat mycket ben..
Publicerat Augusti 30, 201312 yr Utan storleken är det inte solklart men blafsig skit som luktar riktigt illa brukar vara björn där uppe. Denna björnen har uppenbarligen inte hittat några bär än men kadaver verkar den ha slafsat i sig.
Publicerat Augusti 30, 201312 yr Författare Trodde ett tag att det var järv då vi har ett koppel här i borlängetrakten,men jag vete fan vad det är ska skicka bilden vidare till lite fler människor få se om nån kan säga vad det kan vara.