Publicerat Augusti 31, 201312 yr Ska åka på årliga harjakten snart och tänkte höra hur det gått med kullarna iår specifikt kring Fredrika/Åsele. Med vänlig hälsning Per
Publicerat Augusti 31, 201312 yr Enligt en morbror som bor ett par mil söder om Lycksele så är det dåligt, ifjol var det riktigt dåligt tydligen. Vi hittade i alla fall en jösse där nu under fågeljakten. Hoppas ni får det bättre.
Publicerat Augusti 31, 201312 yr Jag jagar fågel kring fredrika och tyvärr ser det mörkt när det gäller hare. Min vorsteh brukar vara bra på att nosa upp dom men hittills i år har vi inte sett en enda.
Publicerat Augusti 31, 201312 yr Författare Jahapp. Låter inte bra alls. Resan i fjol var kass på riktigt. Bara 1 rävdrev o 2 fördrev på 5 kantrar fördelat på min o polaren hund. inte sugen på ett till fiasko. Tackar för infon
Publicerat September 4, 201312 yr Där jag jagar mest utanför Arvidsjaur är det gott om hare i år.. Bättre än på länge faktiskt