Publicerat September 1, 201312 yr Förstått att licensreglerna ändrats i någon annan tråd så jag ställer frågan här om en planerad ommöblering i garderoben här hemma.. Har 7 licenser tror jag, lite osäker, där en då är Benelli automaten och jag har en jaktlicens på den. Förr kunde man byta ett vapen rakt av utan att behöva motivera och tramsa, är det så fortfarande? Avser byta ut Comforten mot en annan automat nämligen.. Fungerar det? / Rikard
Publicerat September 1, 201312 yr Det har jag gjort när jag bytt vapen, nu har jag iofs bara 6 bössor men det har funkat utmärkt att bara hävda byte av vapen med samma användningsområde, oförändrat behov.
Publicerat September 1, 201312 yr Inga problem om den inte är villkorad att byta inom din nuvarande garderob även om du har fler än 6 vapen,står i fappen. / Mike
Publicerat September 1, 201312 yr Ska inte vara några problem - har som du och har endast fått problem när jag försökt byta hagel mot studsare. Det gick inte men ett nytt hagelgevär kunde jag få köpa..... Skriv en separat lapp där du bara uppger att du byter auto mot auto så blir det mindre möjligheter för missförstånd.
Publicerat September 1, 201312 yr Författare Tackar!!! Ska bara hitta rätt bössa.. Mike kom igen nu, du får 2000 pix för din
Publicerat September 1, 201312 yr Men..då MÅSTE jag skaffa en annan....känns dyrt och osäkert;) /Mike
Publicerat September 1, 201312 yr Författare Sälj 680 kaniner och köp Browning.. finansierat och tryggt