Publicerat September 1, 201312 yr Började att skjuta trapp förra hösten. Men fan tyckte jag ska vi inte dra igång skeeten och skita i trappen ett tag lyckades få med mig folket på detta har själv aldrig skjutit skeet så jag ville testa. Vilket inte har gjorts de sista åren då det bara skjutits trapp. Går bara att skjuta en sak i taget då trappkastaren står mittemellan torn och låda. Problemet är att när vi fick igång kastarna så känns det som duvorna inte går helt rätt enligt en gammal skeet skytt. Så det ska finnas en ring som duvorna ska passera vid en vis punkt ska finnas ett järnrör där letade i lördags men hittade inte punkten eller punkterna om det ska vara på fler ställen och ringen som man ställer in allt det med är borta. Så jag behöver lite mått på dessa punkter och ringen. Lasse
Publicerat September 1, 201312 yr http://www.ac-skytte.com/ Gå in på denna sidan välj dokument i vänsterkanten därefter måttbok det är en pdf fil
Publicerat September 1, 201312 yr Författare Lysande kompis alla mått men saknar ringen fortfarande. Om det nu behövs känns som det är den som avgör höjden på duvan vid skärnings punkten. Lasse
Publicerat September 1, 201312 yr Lysande kompis alla mått men saknar ringen fortfarande. Om det nu behövs känns som det är den som avgör höjden på duvan vid skärnings punkten. Lasse Höjden på duvan vid skärningspunkten skall vara 4,6 m +- 0,46m
Publicerat September 1, 201312 yr Författare Tack kompis. Kommer att ligga i hård träning för nästa TDI. Lasse