Publicerat September 2, 201312 yr Var på Garmin sida hittar man senaste mjukvaran till astronomi? letar febrilt! länk skulle underlätta för ett dumhuvud!
Publicerat September 2, 201312 yr http://www.garmin.com/se/support/ I rutan till höger under frågor och svar.
Publicerat September 2, 201312 yr Alt. är att installera "WebUpdater", så söker och hittar den ev uppgraderingar på egen hand när man pluggar in den i datorn. /Må
Publicerat September 2, 201312 yr Alt. är att installera "WebUpdater", så söker och hittar den ev uppgraderingar på egen hand när man pluggar in den i datorn. /Må Det är det som förklaras om man följer länken jag la in ;-)
Publicerat September 4, 201312 yr Författare Datorn hittar inte astron efter jag lagat in uppdater och nån usbapp! Får testa när jag kommer hem! Men tack för infon!
Publicerat September 7, 201312 yr Författare Det funkade hemma på pc, eller den uppgraderades i alla fall, sen vet jag inte ännu om den hittar dc50 halsbanden!