Publicerat September 3, 201312 yr Någon som vet hur dc50 funkar i väst? Går antennerna av lika ofta som på dc40? Fungerat skällfunktionen när det sitter i västen?
Publicerat September 3, 201312 yr Fungerat skällfunktionen när det sitter i västen? Nä den ska sitta emot halsen för att funka efter vad jag läst.
Publicerat September 3, 201312 yr Författare Nä den ska sitta emot halsen för att funka efter vad jag läst. Då är det ju ingen större mening med att byta.
Publicerat September 3, 201312 yr Författare Varför kör du inte utan väst? För att jag har en beagle på 7mån som än så länge gärna kör ner huvet i alla hål han hittar så vill gärna inte att han fastnar
Publicerat September 3, 201312 yr För att jag har en beagle på 7mån som än så länge gärna kör ner huvet i alla hål han hittar så vill gärna inte att han fastnar Det är nog inget du behöver oroa dig för. Har inte någon av mina gryt-laikor fastnat så är nog inte risken så stor.
Publicerat September 3, 201312 yr Tänk på att det bara är skallindikator på US- modellen;) Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Publicerat September 3, 201312 yr Tänk på att det bara är skallindikator på US- modellen;) Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Jaså? Var har du sett det?
Publicerat September 3, 201312 yr Tänk på att det bara är skallindikator på US- modellen;) Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Ja för så har ja oxå fattat de..