Publicerat Augusti 24, 200619 yr Visar två bild på bettan o mitt vak sikte s&b 8-56 Kan du skriva lite nyttig info om den? vad är den byggd på? vad är det för kaliber? m.m MVH/Jocke
Publicerat Augusti 24, 200619 yr Författare Hej här är lite info. Det är en husqvarna 1900 kal 222 med en chults&larsen pipa 1-10 stigning skjuter som en laser. Siktet som sitter på är ett nightfors 12-42-56 som jag prickar saker på långt håll med o ett S&B 8-56 som ja vakar räv med. Harris ben stöt s-m.
Publicerat Augusti 24, 200619 yr Hej här är lite info.Det är en husqvarna 1900 kal 222 med en chults&larsen pipa 1-10 stigning skjuter som en laser. Siktet som sitter på är ett nightfors 12-42-56 som jag prickar saker på långt håll med o ett S&B 8-56 som ja vakar räv med. Harris ben stöt s-m. Den infon tackar jag så mycket för MVH/Jocke
Publicerat September 8, 200619 yr Författare Jag har även slipat ner kindstödet o handutfylnaden o fixat lite med stocken så att den passar mig jag är vänster kytt sen har jag bettsat o lackat stocken är mycke nöjd med resultatet ;D
Publicerat September 8, 200619 yr Jag har även slipat ner kindstödet o handutfylnaden o fixat lite med stocken så att den passar mig jag är vänster kytt sen har jag bettsat o lackat stocken är mycke nöjd med resultatet ;D aha! en vänsterpajsare till, då e vi två...
Publicerat September 9, 200619 yr Författare Tja johka ja utbudet på bösser är inte så stort när man är vänster vriden men såg i nya vapen tidningen att de börja lossna på den fronten men har man lärt sig o skjuta med höger system så de blir krångligt o byta. Mvh