Publicerat September 7, 201312 yr Någon som har erfarenhet bland dem olika pulsar mörkersiktena? Har själv skjutit en fin galt i kolmörker på ca 120 m. Detta var ett digisight! Tips mottages gärna ... (Och ni som tänkte anmärka på någonting kan få reda på att jag har tillstånd för avskjutning på vildsvin med mörkermedel) rätt eller fel? Det bryr jag mig inte om vad du tycker! Här undrar jag över siktets egenskaper! Med vänlig hälsning, Robla.
Publicerat September 8, 201312 yr Bra att du skriver i tråden att du har tillstånd! Sen tycker jag nästan du kan ta väck detta med vad folk tycker om tillståndet i sig, det är inte relevant givet att du undrar över vilka riktmedel som är bra. En kompis säljer detta bland annat.. http://roslagensjaktofritid.se/morkersikten-morkerkikare/genesys-fs22-pg/ Utifrån hans beskrivning så verkar det vara riktigt bra faktiskt! Har varit på G att låna och testa prylarna några gånger men har inte orkat rodda med all montering.
Publicerat September 8, 201312 yr tror hippen är på rätt spår iom att du kan ett riktmedel som du gillar både till vanlig jakt och slabba på enheten och skyddsjaga med samma vapen och under samma dag utan ta svängen förbi skjutbanan