Publicerat Augusti 24, 200619 yr Hej. Jag har varit medlem i 10 min ;D Är 29 år och jag jagar så mycket jag kan, mest vildsvin och dovvilt. Håller till i Östergötland och Sörmland. Har endast jagat i två år så det finns mycket kvar att prova på... Trevligt att vara här!
Publicerat Augusti 24, 200619 yr Va kul! Välkommen! Jag är också ny här och har blivit såå väl mottagen! Här finns mycket kunskaper att hämta och mycket skön humor! Hoppas att du ska trivas! /Cecilia
Publicerat Augusti 24, 200619 yr Hej och välkommen. Fint namn. Vill klargöra för alla forumister att vi inte är släkt eller gift, men vi blir säkert goda vänner här på Jaktsidan i allafall Kul med mera tjejer på forumet.
Publicerat Augusti 24, 200619 yr Men detta är ju helt sjukt kul, en hel del nya medlemmar som är kvinnor!!! Supervälkommen! Ska tjata på hustrun en sväng till att regga.. försökte få henne att regga för att bli nr 1000 men icke :-/ Mvh!
Publicerat Augusti 25, 200619 yr Hej och varmt välkommen hit! Jag hoppas och tror att du kommer att trivas bra här! Henrik
Publicerat Augusti 25, 200619 yr Haha, nix, inte någons fru : Å jäklar oxå...då gäller de att sköta sig snyggt alltså å försöka vara lite lagom charmig