Publicerat September 3, 200619 yr Var ut på Premiär jakt från i torsdags och kom hem idag, trött o sliten men lycklig. Sköt en Ungtupp i fredags. Oj oj vad nervös jag var innan jag fick sikte på den och skulle trycka av. Men oj så härligt det kändes efter åt. men oj så sur tiken var på mig sen.
Publicerat September 3, 200619 yr Författare Gratulerar!Var det första för hunden eller första för året? ;D Tack Det är Svärfarsans tik så hon har skälltfast ett antal fåglar. Hon är småväxt fär att vara 3 år.
Publicerat September 3, 200619 yr Jaha, hon såg lite liten ut därför frågan. Stort grattis som sagt. ;D
Publicerat September 4, 200619 yr Var ut på Premiär jakt från i torsdags och kom hem idag, trött o sliten men lycklig. Sköt en Ungtupp i fredags. Oj oj vad nervös jag var innan jag fick sikte på den och skulle trycka av. Men oj så härligt det kändes efter åt. men oj så sur tiken var på mig sen.Grattis måste vara super kul å jaga med en bra hund....