Publicerat Mars 21, 200521 yr Hej, jag jagar inget vilt men sambon jagar så det räcker för ett helt kompani. Men jag har "förmånen" > att ha två tyskar i familjen som jag tränar en del med. Själv har jag en Malinois som jag tränar bruksspår, lydnad och Mondioring med. Är utbildad hundinstruktör, mentalfigurant, skyddsfigurant och massa annat tjafs. Mitt stora intresse är arbete med hundar i alla former. Hoppas på givande diskussioner!
Publicerat Mars 21, 200521 yr Välkommen till oss Xa Kul med en riktig hundexpert här på forumet, men har du något namn
Publicerat Mars 21, 200521 yr Tackar! Vadå är inte Xa ett namn ??? Lugn i stormen, jag knaprar inga morötter ;D ;D ;D Avslöjad! Xa är min hund, jag heter Emma
Publicerat Mars 22, 200521 yr Hej o välkommen Emma (XA) ! Bra med någon som kan assistera i dressyrfrågor ;D
Publicerat Mars 22, 200521 yr Hej och välkommen. En bild på vem du är skulle vara trevligt, samt var i landet du kommer ifrån.
Publicerat Mars 22, 200521 yr Välkommen Xa! Kan väl erkänna att jag inte heter Musköt. Så du är inte ensam om att ta jyckens namn som nick.
Publicerat Mars 22, 200521 yr Välkommen Xa Jag heter inte heller 300 WBY Och inte min hund heller (faktiskt)
Publicerat Mars 29, 200521 yr Hej och välkommen Xa! I vilken del av landet bor du i? Widman är mitt efternamn och Sita heter vovven
Publicerat Mars 31, 200521 yr Härligt Bra med fler upplänningar Fast vi blev ju iof utanför nord mot syd