Publicerat September 9, 201312 yr Detta är en populär post. Söndagen blev klang och jubel, då genomfördes årets Riksföl där man utsåg Sveriges bästa föl i kategorierna gångarts och hoppföl, vårat lilla stoföl blev bästa föl i kategorien hoppföl, jippie.
Publicerat September 9, 201312 yr Författare Hingst Canterbury, moder Landlord Tammerfors, mormor Elitstoet Vitamin.
Publicerat September 9, 201312 yr Författare Gå gärna in på ASVH och kolla vad mormor har lämnat i dressyr hoppning och fälttävlan Ev är moderstoet till salu för rätt pris. Nej vi byter inte mot vaktelägg
Publicerat September 9, 201312 yr nä jag håller i mina vaktelägg! Jag har alldeles för många travare att sälja!
Publicerat September 9, 201312 yr Författare Ja det gick ju ganska bra med vaktlarna från äggen från dig, snacka om livskraftiga, AB Kolsvart " Fyrfasen energi" spelade ju flipperspel med elen under ruvningen men trots det fick vi 8 kycklingar varav 5 hönor så vi smörjer kråset med vaktelägg med jämna mellanrum. Jag har oxå försökt att föda upp och sälja travare men det var inte speciellt lyckat, svårsålda kräk det där
Publicerat Oktober 10, 201510 yr Författare Ozzian, visst är Alfa da Vinci din uppfödning? I så fall får jag gratta till SM segern och nya rekordet
Publicerat Oktober 10, 201510 yr Trodde det var en tråd om köttuppfödning.. häst är otroligt fint och gott kött..märkligt att det inte äts mer...