Publicerat September 15, 201312 yr Hej!! Efter att ha tjuvläst i princip dagligen i ett par år tänkte jag nu ta mig i kragen och regga mig som medlem i detta trevliga gäng! Är halläning men bor sen ett par månader i Helsingborg. Jagar gör jag dock utanför Markaryd i Kronobergs län. Jagar främst rådjur med hund men beroende på hur lång tid det tar att hitta vår tilldelade älg kan även älgjakten bli ganska betydande för oss. Försöker också tjata mig till lite harjakt med stövare och försöker ibland locka fram en räv, hittills med klent resultat. Brukar också ha några mårdfällor ute. Det är ungefär så det ser ut idag och jag hoppas man hinner testa de flesta jaktformer innan det är dags att göra patron ur!! Tack för ordet!
Publicerat September 15, 201312 yr Välkommen och ett utomordentligt bra val av bössa har du ;-) iPad Tapatalk HD
Publicerat September 15, 201312 yr Författare Tack Alla!! Kalleanka 70: Den som påstår att kärlek inte kan köpas har nog inte skjutit med en sako 85 (hunter). ser att det är mycket kärlek i ditt vapenskåp
Publicerat November 7, 201312 yr Tack Alla!! Kalleanka 70: Den som påstår att kärlek inte kan köpas har nog inte skjutit med en sako 85 (hunter). ser att det är mycket kärlek i ditt vapenskåp Så sant! Fast Finnlighten har sin charm den med:) välkommen!