Publicerat September 17, 201312 yr hej allihopa nu ska den här gnälliga blekingen på att igen jag har sökt febrilt efter vettiga skodon till hösten/vinterns kalla jaktdagar men kan fan inte hitta några i min storlek har fått frysa fötterna av mig i iskalla stövlar (ja dom är vinterfodrade men det hjälper ju fan inte) ska de vara totalt omöjligt att komma över ett par vettiga kängor i strl 50? vet ni några butiker som har sådana don i närheten av Blekinge,småland eller Skåne så är jag evigt tacksam// månsson
Publicerat September 17, 201312 yr Jörnkängan gör sina Antifrys i stora storlekar har jag för mig jag läst. Ring Jokkmokks skor. Ringer du Lundhags lär det inte vara några problem där heller, deras kundservice vara världsbäst. Mvh // Johannes
Publicerat September 17, 201312 yr http://www.allmogejakt.se/index.php?route=product/product&path=42&product_id=100 Finns i storlek 50. Skickat från min GT-P3110 med Tapatalk 4
Publicerat September 17, 201312 yr Författare okej tackar fick precis ett sms från jaktkompisen han hade hittat ett par som såg fina ut okså äntligen ska väl mina små fötter hållas varma