Publicerat September 19, 201312 yr Hej, jag är en tysk jägare och mina kompisar och jag är väldigt intresserad av jakt i Sverige. Vi fråga oss om det finns et forum för att arrangera et utbyte. Vi ha et bra jakt område med skog, mark, ström och massor av vildsvin. Hur kan vi lära känna Svensk jägare som skulle vilja jaga i Tyskland? Tack så mycket, Hälsningar och Weidmannsheil! Siggi
Publicerat September 19, 201312 yr Författare Hej, vi är intresserad i älg och kanske rådjur men också fåglar och hare. Vi är 2-4 personer. Siggi
Publicerat September 19, 201312 yr Författare Vi erbjuder särskilt vildsvin (vakjakt) men också rådjur och vildanden.
Publicerat September 20, 201312 yr Vart i Tyskland är detta? Kanske passar bra då jag arbetar i Ert land.
Publicerat September 20, 201312 yr Författare Hej, det heter Oberweser-Oedelsheim och det ligger med floden Weser i Weserberglandet i Norra Hessen. Det är i närheten av Kassel, Hann-Münden och Göttingen.
Publicerat Januari 12, 201412 yr Författare Hej Are there any othe people who are interested in a kind of exchange? Our hunting ground in Germany is beautiful (field, forest and a river) and we have lots of wild boars. We can also offer driven hunts in our forest! Very nice accomodation is also available. We are not only interested in elk but also in roe deer and even fishing. I will be glad about any offer or hint! Siggi
Publicerat April 22, 201412 yr Författare Recently, we can also offer participation in driven hunts (in particular on wild boars) in German forests in autumn/winter! Is anybody interested?
Publicerat September 18, 201411 yr aah tyskar och älgar, det finns ju någon relation där; tyskar är galna i älgar ;-)
Publicerat September 21, 201411 yr Hi! How many persons are you that want to come? I can probably arrange good roe deer hunts and maybe also elk, but max 3-4 persons. We want to change with driven wild boar hunts. The area is near Jönköping.