Publicerat September 28, 201312 yr Provar ett långskott. Har ingen jakt i morgon och en helt utvilad hund och ett par halvslitna. Någon som är sugen på att jaga gris och har lite mark?
Publicerat Oktober 1, 201312 yr Författare Har dåligt med jakt till helgen också. Med skillnaden att då har jag 3 utvilade hundar.
Publicerat November 7, 201312 yr Författare Är ledig i morgon och har tre utvilade oduglingar men ingenstans att släppa dem.
Publicerat December 16, 201312 yr Författare Nu har jag planerat dåligt igen. Är ledig i morgon men jakten jag räknat med blev en annan dag istället. Så är det någon som har grisar så har jag en hysterisk rävunge och en loj Funny som gärna jagar lite.
Publicerat December 16, 201312 yr Författare Verkar bli att släppa här hemma. Dåligt med gris och usla hundar men är det någon som vill hänga med så släpper jag nog vid 8.30
Publicerat December 16, 201312 yr Hade varit intressant, men har inte förmånen att vara ledig mitt i veckan
Publicerat December 16, 201312 yr Lite långt, plus att jag hellre skulle släppa egen förmåga. Passa får jag göra så det räcker på min egen mark..
Publicerat December 17, 201312 yr Författare Surt att läsa detta nu, hade varit lite långt att köra för att stå och glo i gristomma marker där inget händer.
Publicerat December 17, 201312 yr hade varit lite långt att köra för att stå och glo i gristomma marker där inget händer. Visst är det så, men sittar man inne så är chansen = 0. Är man ute så finns chansen.
Publicerat December 17, 201312 yr Fan ni kunde åkt lite norrut istället. Har jagat runt en stor galt i gigantisk plantering men helt omöjligt att komma till skott. Fick inte med mig nåt annat sällskap än hunden idag..
Publicerat December 17, 201312 yr Fan ni kunde åkt lite norrut istället. Har jagat runt en stor galt i gigantisk plantering men helt omöjligt att komma till skott.Fick inte med mig nåt annat sällskap än hunden idag.. Tragiskt... Sent from my C6903 using Tapatalk