Publicerat September 7, 200619 yr Hejsan! Passar på att följa Berettas råd och presentera mig efter att ha tittat runt här i några dagar. Riktigt fint forum måste sägas! Eftersom jag är ny på jaktfronten, bor i Stockholm och än så länge bara jagat älg på svärfars marker i Värmland så är jag på den riktigt tidiga delen av inlärningskurvan (som ju håller på hela livet, eller hur ). Just därför passar jag på att suga i mig lite matnyttig visdom här på forumet och hoppas att kunna bidra med något framöver allteftersom man lär sig. Årets projekt är att utöka jakten och få med lite rådjur, gås och kanske en bäver också om det vill sig...
Publicerat September 7, 200619 yr Hej och välkommen, ditt nickname gjorde att jag trodde du var från småland
Publicerat September 7, 200619 yr Hej och välkommen, ditt nickname gjorde att jag trodde du var från småland Jodå, jag har bott där med...
Publicerat September 7, 200619 yr föressten e du polare med Lsjonsson (AKA Åsa-nisse ;D ;D ;D ;D) Näe, men man kanske kan bli?
Publicerat September 7, 200619 yr Näe, men man kanske kan bli? När jag bodde i Aneby så åkte jag förbi Knohult ;D varje dag när jag åkte till och från jobbet. ;D