Publicerat Mars 22, 200521 yr Examensprovet närmar sig , men det är ett par saker som jag behöver proffssvar på JAg har hittat dubbla budskap i olika böcker om vilken hagelstorlek man ska ha till änder. På ett ställe står det US 6-7 och på ett annat US 1-2??? Det sistnämnda var i en något äldre bok så det kanske är gammla rön :- Och får man skjuta gris med slugg? //Fredrik
Publicerat Mars 22, 200521 yr På fråga A säger du Us 6-7 till änder På fråga B säger du ja man får använda sluggs till vildsvin Lycka till på provet Fredrik
Publicerat Mars 22, 200521 yr Författare På fråga A säger du Us 6-7 till änderPå fråga B säger du ja man får använda sluggs till vildsvin Lycka till på provet Fredrik :-*Hoppas jag får dom frågorna nu bara ;D För jag har tyvärr inte hunnit läsa alls så mycket som jag skulle behövt :-
Publicerat Mars 22, 200521 yr US 6-7 är lämpligt till änder. 1-2 är samma storlek i svensk numrering.
Publicerat Mars 23, 200521 yr Författare US 6-7 är lämpligt till änder. 1-2 är samma storlek i svensk numrering.Aha , det kan vara så jag har rört ihpd det , tack!