Publicerat Oktober 7, 201312 yr Min 10 månaders tax vill gärna komma ut på lite mer rådjurstäta marker än dom vi jagar på nu. Gärna runt Sundsvall. Vill du gå med så är vi bara glada för det, jag ordnar gofika.
Publicerat Oktober 7, 201312 yr Författare Ja visst kan jag fara en bit, kalmar är dock en smula långt
Publicerat Oktober 7, 201312 yr Författare hur långt är ett snöre? ok, då kommer du inte i morgon? 785mil enligt google maps är i varje fall ett långt snöre Fast det är klart, åker jag nu så är jag framme till 0700, bra tid för släpp
Publicerat Oktober 7, 201312 yr 785mil enligt google maps är i varje fall ett långt snöre Fast det är klart, åker jag nu så är jag framme till 0700, bra tid för släpp 785 mil var långt du Tss..jäklas lite bara
Publicerat Oktober 7, 201312 yr Författare 785 mil var långt du Tss..jäklas lite bara Hahahaha ja det var ett ännu längre snöre tog i lite väl
Publicerat Oktober 8, 201312 yr Rådjur ja... Vem skulle inte vilja att hundarna fick jaga lite rådjur!? En har glömt hur dom ser ut, en har aldrig fått chansen att lära sig hur dom ser ut...
Publicerat Oktober 8, 201312 yr Kan du komma loss under en vecko dag så kanske vi kan hitta nått som passar. Om inte strax söder om Östersund är för långt bort. Finns inte jätte mycket rå på mina 1000 ha. Men det borde gå skatta stammen med 2-3 rå iaf.
Publicerat Oktober 9, 201312 yr Författare Kan du komma loss under en vecko dag så kanske vi kan hitta nått som passar. Om inte strax söder om Östersund är för långt bort. Finns inte jätte mycket rå på mina 1000 ha. Men det borde gå skatta stammen med 2-3 rå iaf. Detta låter heltklart intressant! Har det väldigt tjockt nu ett par veckor på vardagarna, men kan hör av mig lite längre fram och se om det går att hitta nått som passar Tack för erbjudandet!