Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är ejder?

Featured Replies

Publicerat

Hej på er!

Som många andra har jag varit massa på forumet och läst utan att bli riktig medlem. Tog tag i detta nu!

Jag är 33 år fyllda och är uppväxt på en ö i Öckerö kommun men har via jobbet nu flyttat till Pajala (150 mil). Hemmavid brukar det bli sjöfågeljakt för det mesta runt öarna men även lite rådjur/räv på arrenderad mark en bit utanför Gbg. Uppe i norr har jag plats i ett älglag i Tornedalen sen 2006. Jag flyttade nyligen norrut och är galet sugen på fågeljakten här; framförallt tjäder/orre. Hoppas man kan få uppleva fin toppfågeljakt i vinter!

Finns det fler jägare i norra Norrland som har nåt skoj på gång får ni gärna höra av er. Jag är villig att haka på det mesta!

Fridens!

post-15174-0-05377300-1381827548_thumb.j

Publicerat

Hej och välkommen! :)

Publicerat

Hej på er!

Som många andra har jag varit massa på forumet och läst utan att bli riktig medlem. Tog tag i detta nu!

Jag är 33 år fyllda och är uppväxt på en ö i Öckerö kommun men har via jobbet nu flyttat till Pajala (150 mil). Hemmavid brukar det bli sjöfågeljakt för det mesta runt öarna men även lite rådjur/räv på arrenderad mark en bit utanför Gbg. Uppe i norr har jag plats i ett älglag i Tornedalen sen 2006. Jag flyttade nyligen norrut och är galet sugen på fågeljakten här; framförallt tjäder/orre. Hoppas man kan få uppleva fin toppfågeljakt i vinter!

Finns det fler jägare i norra Norrland som har nåt skoj på gång får ni gärna höra av er. Jag är villig att haka på det mesta!

Fridens!

attachicon.gifejder.jpg

Trevligt att någon flyttar åt rätt håll :wink:

Publicerat

Hej o välkommen, hur jagar du skogsfågel, lite nyfiken bara. Jagar själv med finnspets.

Publicerat
  • Författare

Jag har för tillfället ingen hund. Det hade varit fantastiskt att få uppleva trädskällarjakt nån gång men jag är osäker på hur länge jag blir kvar här. Jag tänkte skida efter dem och skjuta toppfåglar.