Publicerat September 8, 200619 yr Är det någon som vet hur uppsiktsjakten fungerar? Eller vet ni vart jag kan hitta fakta om det?
Publicerat September 8, 200619 yr Här har du reglerna inom uppsiktsjakt! http://www.jagareforbundet.se/ungdom/jagasomung/default.asp // "TB"
Publicerat December 6, 200619 yr ??? gäller samma regler om man inte kan kalla sig ungdom? jag har haft ett jaktintresse hela livet och nu har jag lyckats övertala frugan om att vi ska ta jägarexamen nästa sommar ;D en kompis till mig jagar och jag ska få följa med ut på rådjursjakt. så vad gäller? är 34 år och kan hantera en bössa hur är det med jaktkort? ja har säkert mkt dumma frågor, men ja vill ju inte göra nåt fel.
Publicerat December 6, 200619 yr Ung eller gammal spelar ingen roll reglerna gäller alla ! Vart i landet ska ni ta er examen då ?
Publicerat December 6, 200619 yr på västra jägarskolan tänkte vi. intensivkursen söder om trollhättan