Publicerat Oktober 21, 201312 yr Hej Upptäckte ett märkligt beteende med mitt DC50. När hunden är rakt norrut visar pekaren på kompassen att den istället är åt nordväst, o.s.v. Halsbandet sitter på en 6 mån tax som håller sig inom 50 m och visar den så här fel nu, vad ska det inte bli när det blir drev i framtiden. Har kalibrerat 320:n i öppen terräng utan kraftledningar eller dylikt men det blir ingen skillnad. Idag pratade jag med en person i ett grannlag och han hade nyligen köpt Astro 320/dc50 och hade upptäckt exakt samma sak. Är det några fler med liknande problem? Mvh Johan Skickat från min C6603 med Tapatalk
Publicerat Oktober 22, 201312 yr Hej Upptäckte ett märkligt beteende med mitt DC50. När hunden är rakt norrut visar pekaren på kompassen att den istället är åt nordväst, o.s.v. Halsbandet sitter på en 6 mån tax som håller sig inom 50 m och visar den så här fel nu, vad ska det inte bli när det blir drev i framtiden. Har kalibrerat 320:n i öppen terräng utan kraftledningar eller dylikt men det blir ingen skillnad. Idag pratade jag med en person i ett grannlag och han hade nyligen köpt Astro 320/dc50 och hade upptäckt exakt samma sak. Är det några fler med liknande problem? Mvh Johan Skickat från min C6603 med Tapatalk Prova att uppdatera programvaran i din 320 och se om det löser problemet. Garmin har nyligen släppt en ny version.
Publicerat Oktober 22, 201312 yr Författare Jag provade nyss men tydligen är den senaste mjukvaran installerad i både handenhet och halsband. Körde webupdater Skickat från min C6603 med Tapatalk
Publicerat Oktober 22, 201312 yr Författare Får ringa till Garmin och höra vad de säger. Återkommer med info. Skickat från min C6603 med Tapatalk