Publicerat September 9, 200619 yr Sköt bort kornet på min bock idag. Det är en ca 25-30 mm lång fibergrej som sitter fäst i två ringar. Enda jag hittat är ett helt sett med korn och fyra fiberpinnar men själva kornet har jag, saknar bara den här fibermojen.. Någon som vet vart man kan få tag på det? Gjort en snabb sökning utan napp.. Mvh!
Publicerat September 9, 200619 yr Jasså Comforten tappar delar vid eldgivning ;D :-* Nåväl finns ju truglo, de är universiala och det finna antingen de som limmas eller de som fästs med magnet, ja skulle rekommendera de som limmas och av den långa modellen (mer ljus) i övrigt så säger jag "pass" :
Publicerat September 10, 200619 yr Författare Hmm du gav mej en idé.. köpa ett nytt sånt här sett och montera det på Comforten med? Då får man ju ett antal olika färger på riktmedel och kan peta dit ett av dem på bocken, jo det var ju bockens korn som rök, inte automatens ;D och ha ett på automaten? Samtidigt, jävligt skeptisk! Om jag i snitt ska sumpa ett sånt här fiber rör om året så känns det som det suger.. Funderar på om jag ska riva bort skiten och montera ett benelli korn i stället? Gillar det här lilla lilla röda kornet som sitter på Benellin.. Ändå så hade jag faktiskt limmat det korn som jag sumpade nu.. Surt! Mvh!
Publicerat September 14, 200619 yr Författare Ingen som har några idéer? Klipper in en länk, det ser nästan ut så här... själva fiber mojen är rätt men siktet är inte helt rätt.. http://www.truglo.com/content/prod_long_gu...ts/tru_bead.asp Och den här bössan är det.. http://www.beretta.com/index.aspx?m=74&idc=1&ids=24 Mvh!
Publicerat November 7, 200619 yr Vilken färg vill du ha? och vad bjuder du för en?har två till berettan tycker inte jag behöver mer än 1. mvh Mats
Publicerat November 8, 200619 yr Författare Hmm knepigt, jag står och velar om jag ska behålla skiten öht.. Egentligen spelar det ingen roll vad man har för korn.. Fick iaf tag på ett rör så nu är det lugnt ett tag till. Om jag ska ha något till så blir det isf det gröna röret, gillade nog det bättre än det röda som sitter limmat där nu. Lite lekt med tanken att montera det på Comforten med, då får man en radda nya rör i settet.. men jag vet inte. Vad vill du ha för ditt rör? Mvh!