Publicerat Oktober 28, 201312 yr Vill helst ha ttsx men de släpps ej förens efter nyår. Har även sökt tsx. Ska väl tillägga att jag ej handladdar o har sökt i stort sett hela Mälardalen + lite till. Ingen skickar ammo med posten de jag har pratat med. Så vad jag har o tillgå är dessa 2 kulor sako hammarhead eller norma oryx. (det är vad handlarna har hemma inom rimligt avstånd) Pest eller kolera, eller duger nåt av dessa.
Publicerat Oktober 28, 201312 yr Du ska inte ner till torsbo? en bekant köpte det du önskar till sin 7mm rem mag ttsx Remington fabriksladdad (kan vara tsx) Står inte med på deras hemsida bara
Publicerat Oktober 28, 201312 yr Författare Har även pratat med dem, men de skickar ej på posten. O tyvärr ska jag ej ner.
Publicerat Oktober 28, 201312 yr Beror ju lite på vad du ska skjuta på? Sen borde det väl finnas nån i din närhet som du kan vara med och ladda hos? annars är dom nog likvärdiga men hammerheaden billigare!
Publicerat Oktober 28, 201312 yr Vad kag läst på "näthandlares" sidor så tar ej posten krut men bussgods går bra
Publicerat Oktober 28, 201312 yr Författare Beror ju lite på vad du ska skjuta på?Sen borde det väl finnas nån i din närhet som du kan vara med och ladda hos?annars är dom nog likvärdiga men hammerheaden billigare! Tänkte jaga det mesta,
Publicerat Oktober 28, 201312 yr Författare Vad kag läst på "näthandlares" sidor så tar ej posten krut men bussgods går bra De skickar ej alls, ringde o frågade dem.