Publicerat Oktober 29, 201312 yr Någon som kan berätta för mig hur man gör knottrigt mönster på en knivslida (likt mönstret på övre delen av slidan på bilden)? Använder man punsel och i så fall, vilken modell. Jag gillar att mönstret inte är symmetriskt. Hoppas nån kan hjälpa mig.
Publicerat Augusti 5, 201511 yr För bäst resultat så behöver du rårandsläder och blött sådant sen en benbit!! Alternativet är ju att skära ut ett mönster
Publicerat Augusti 14, 201511 yr Någon som kan berätta för mig hur man gör knottrigt mönster på en knivslida (likt mönstret på övre delen av slidan på bilden)? Använder man punsel och i så fall, vilken modell. Jag gillar att mönstret inte är symmetriskt. Hoppas nån kan hjälpa mig. P9020171.jpg Vackert hantverk!
Publicerat September 2, 201510 yr Rårandsläder/shaftläder som blöts sedan kan du använda vad för slags smalt och trubigt föremål som helst, mycket enklare än det ser ut att vara faktiskt